Vi hade en mycket trevlig vistelse hos Sanel. Läget är fantastiskt – lägenheten ligger i en lugn och vacker vik med en underbar utsikt över havet direkt från balkongen. Det är bara några steg till vattnet, och det finns en parkeringsplats precis utanför. Boendet känns relativt nytt och sängen var bekväm.
Lägenheten är funktionell och har allt det viktigaste man behöver. Samtidigt är inredningen ganska enkel och saknar kanske den där extra mysfaktorn. Belysningen är mycket stark och det finns till exempel inga sänglampor, vilket gör att det kan kännas lite mindre ombonat på kvällarna. Köket är också ganska grundutrustat, utan diskmaskin eller mikrovågsugn, och med ett begränsat antal köksredskap.
Sammantaget är detta ett mycket bra boende för den som prioriterar det fantastiska läget, lugnet och utsikten.